GEANNULEERD: “Samen onze toekomst in handen nemen”, bijeenkomst met Tim ‘S Jongers, directeur Wiardi Beckman Stichting (wetenschappelijk bureau PvdA)

1 juni 2023

Helaas kan door onvoorziene omstandigheden onderstaande bijeenkomst niet doorgaan

“Samen onze toekomst in handen nemen”, dat is de titel van het rapport van januari 2023 van de Wiardi Beckman Stichting en het Wetenschappelijk Bureau van GroenLinks.

Dit rapport wordt door het hele land besproken met de lokale afdelingen van Partij van de Arbeid en GroenLinks. Zo ook door de lokale afdelingen in Ooststellingwerf afzonderlijk. Beide lokale besturen willen graag verder met de discussie over de samenwerking en organiseren daarom een discussieavond over het rapport.

Tim ’S Jongers is directeur van de Wiardi Beckman Stichting en heeft samen met Noortje Thijssen, directeur van het Wetenschappelijk Bureau van GroenLinks, het rapport geschreven. Wij zijn verheugd u te kunnen uitnodigen voor een bijeenkomst met Tim ’S Jongers over het rapport en de verdere gang van zaken.

Deze bijeenkomst vindt plaats op zaterdag 10 juni a.s. van 15.30 – 17.30 uur in MFA Mejander te Oldeberkoop, Willinge Prinsstraat 24.

Tim ’S Jongers zal eerst een inleiding houden waarna er gelegenheid is tot het stellen van vragen. Daarna zullen we reacties uit de zaal vragen op geformuleerde stellingen.

Voor deze bijeenkomst worden alle leden van de PvdA- en GroenLinks-afdelingen in ZuidOost-Friesland uitgenodigd.

15.15 – 15.30 uur          Inloop

15.30 – 15.40 uur          Welkom door Marian Jager, voorzitter PvdA Oosttellingwerf

15.40 – 16.10 uur          Inleiding Tim ’S Jongers

16.10 – 16.25 uur          Gelegenheid tot het stellen van vragen